Najviše rukovodstvo organizacije MMInstitut naglašava liderstvo i posvećenost u odnosu na svoj sistem. U svim fazama PDCA (Planiraj, Sprovedi, Proveri, Reaguj) najviše rukovodstvo stremi se da istakne svoje liderstvo i posvećenost preku sledećih elemenata:
- Preuzeti odgovornost za efikasnost sistema;
- Osiguranje da su politike i ciljevi uspostavljeni za sistem, i isti su kompatibilni s kontekstom i strateškim pravcem organizacije;
- Promoviranje korištenja pristupnih procesa i razmatranja utemeljenih na riziku;
- Osigurava da su dostupna sva sredstva potrebna za upravljanje sistemom;
- Komuniciranje važnosti efikasnosti upravljanja sistemom u skladu sa zahtevima;
- Osiguravanje da sistem upravljanja kvalitetom postigne planirane rezultate;
- Angažiranje, usmjeravanje i podrška pojedincima da doprinesu efikasnosti sistema;
- Promocija kontinuiranog poboljšanja;
- Podržati druge relevantne upravljačke uloge da pokažu svoje voditeljske vještine primijenjene na 5.
Rukovodstvo organizacije MMInstitut na čelu sa direktorom opredeljeno je da neprekidno razvija i unapređuje MK. Kako bi se to obezbedilo rukovodstvo:
- Ističe važnost razumevanja zahteva korisnika, i to kako trenutnih potreba i očekivanja, tako i budućih;
- Saopštava i objašnjava politiku i ciljeve kvaliteta zaposlenima radi povećavanja njihove svesti, motivacije i učešća u poslovanju organizacije;
- Identifikuje i nastoji da stalno poboljšava procese;
- Sprovodi preispitivanje sistem menadžment kvaliteta;
- Utvrđuje, planira i sprovodi potrebne korektivne i preventivne mere i prati efekte njihovog sprovođenja;
- Obezbeđuje neophodne resurse za nesmetano odvijanje procesa;
- Primenjuje zakonske propise.
Usredsređenost na korisnika
Uspeh organizacije zavisi od razumevanja trenutnih i budućih potreba svih zainteresovanih strana. Zbog toga najviše rukovodstvo:
- Identifikuje svoje zainteresovane strane i utvrđuje njihove potrebe;
- Prevodi identifikovane potrebe u zahteve;
- Saopštava zahteve u celoj organizaciji i ispunjava ih.
U zainteresovane strane spadaju: korisnici, zaposleni, isporučioci, društvo. Osnovni cilj je: razumeti aktuelne i buduće potebe korisnika, ispuniti zahteve korisnika i nastojati da se pruži i više nego što korisnici očekuju. Kako se identifikuju, mere i analiziraju potrebe i očekivanja korisnika prikazano je u odgovarajućim procedurama.
Organizacija nastoji da utvrđuje potrebe i očekivanja zaposlenih. Cilj je maksimalno uključivanje i motivisanost zaposlenih da se ispunjavaju zahtevi korisnika i povećava njihovo zadovoljenje.
MMInstitut uspostavlja partnerske odnose sa isporučiocima i ispunjava njihova očekivanja i potrebe. Isporučioci se tretiraju kao veoma bitan resurs.