Najviše rukovodstvo organizacije MMInstitut naglašava liderstvo i posvećenost u odnosu na svoj sistem. U svim fazama PDCA (Planiraj, Sprovedi, Proveri, Reaguj) najviše rukovodstvo stremi se da istakne svoje liderstvo i posvećenost preku sledećih elemenata:

  • Preuzeti odgovornost za efikasnost sistema;
  • Osiguranje da su politike i ciljevi uspostavljeni za sistem, i isti su kompatibilni s kontekstom i strateškim pravcem organizacije;
  • Promoviranje korištenja pristupnih procesa i razmatranja utemeljenih na riziku;
  • Osigurava da su dostupna sva sredstva potrebna za upravljanje sistemom;
  • Komuniciranje važnosti efikasnosti upravljanja sistemom u skladu sa zahtevima;
  • Osiguravanje da sistem upravljanja kvalitetom postigne planirane rezultate;
  • Angažiranje, usmjeravanje i podrška pojedincima da doprinesu efikasnosti sistema;
  • Promocija kontinuiranog poboljšanja;
  • Podržati druge relevantne upravljačke uloge da pokažu svoje voditeljske vještine primijenjene na 5.

Rukovodstvo organizacije MMInstitut na čelu sa direktorom opredeljeno je da neprekidno razvija i unapređuje MK. Kako bi se to obezbedilo rukovodstvo:

  • Ističe važnost razumevanja zahteva korisnika, i to kako trenutnih potreba i očekivanja, tako i budućih;
  • Saopštava i objašnjava politiku i ciljeve kvaliteta zaposlenima radi povećavanja njihove svesti, motivacije i učešća u poslovanju organizacije;
  • Identifikuje i nastoji da stalno poboljšava procese;
  • Sprovodi preispitivanje sistem menadžment kvaliteta;
  • Utvrđuje, planira i sprovodi potrebne korektivne i preventivne mere i prati efekte njihovog sprovođenja;
  • Obezbeđuje neophodne resurse za nesmetano odvijanje procesa;
  • Primenjuje zakonske propise.

Usredsređenost na korisnika

Uspeh organizacije zavisi od razumevanja trenutnih i budućih potreba svih zainteresovanih strana. Zbog toga najviše rukovodstvo:

  • Identifikuje svoje zainteresovane strane i utvrđuje njihove potrebe;
  • Prevodi identifikovane potrebe u zahteve;
  • Saopštava zahteve u celoj organizaciji i ispunjava ih.

U zainteresovane strane spadaju: korisnici, zaposleni, isporučioci, društvo. Osnovni cilj je: razumeti aktuelne i buduće potebe korisnika, ispuniti zahteve korisnika i nastojati da se pruži i više nego što korisnici očekuju. Kako se identifikuju, mere i analiziraju potrebe i očekivanja korisnika prikazano je u odgovarajućim procedurama.

Organizacija nastoji da utvrđuje potrebe i očekivanja zaposlenih. Cilj je maksimalno uključivanje i motivisanost zaposlenih da se ispunjavaju zahtevi korisnika i povećava njihovo zadovoljenje.

MMInstitut uspostavlja partnerske odnose sa isporučiocima i ispunjava njihova očekivanja i potrebe. Isporučioci se tretiraju kao veoma bitan resurs.